Jocella´s Coffeeshop...

Mitt forum för allt det Livet innehåller .... som Ord... tankar ... skratt o gråt...konst ... livsåskådning... musik ... böcker ... poesi ... natur... yoga... Feng Shui ... psykologi ... filosofi...djur.. familj o massa - massa annat ...

Min bilder
Namn:
Plats: Ale, Sweden

"Kanske finns där något runt hörnet, även om du ramlar på vägen dit....?"

03 april 2006

Lille Tille...

Det finns en anledningen till allting som sker....
En tröst många gånger, men en klen sådan, känns det som när jag läser dagens tidning och reportaget om lille Tille, som lever på lånad tid, trots sina ynka 6 månader.
En otrolig historia, sad but true, som berör mig ända in i märgen....

Så idag vill jag sända en bamsekram till Tille och hans familj i Sundsvall
och hänvisa alla till deras egna hemsida, där de berättar om sitt öde...
där du också kan uttrycka din medkänsla för dessa otroliga människor!

Tille