Jocella´s Coffeeshop...

Mitt forum för allt det Livet innehåller .... som Ord... tankar ... skratt o gråt...konst ... livsåskådning... musik ... böcker ... poesi ... natur... yoga... Feng Shui ... psykologi ... filosofi...djur.. familj o massa - massa annat ...

Min bilder
Namn:
Plats: Ale, Sweden

"Kanske finns där något runt hörnet, även om du ramlar på vägen dit....?"

06 mars 2006

Vilsen...


Vaknade imorse med en känsla av tomhet - som om ingenting längre existerade...
Efter att ha legat en stund och känt tomheten, var jag tvungen att se mig omkring, för att kolla, att allting fanns kvar - allt det runt omkring mig som bekräftar att jag finns... Jodå, allt fanns där - utom jag...?

Trots upprepade försök att skaka av mig känslan, finns den inom mig än, i skrivande stund. Ungefär som en ballong, vars syfte raderats bort efter att någon stuckit hål på den... Tom ... nollställd ... förvirrad ... och vilsen...

Jag har tappat bort Johanna ...
och den nya, som inte kan komma till ro, tycker jag inte om ...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det där är en läskig känsla. Man ligger och undrar "vad har jag drömt, egentligen, som får mig i detta tillstånd?". Skönt när man finner sig igen :-)

12 mars, 2006 14:50  

Skicka en kommentar

<< Home