Jocella´s Coffeeshop...

Mitt forum för allt det Livet innehåller .... som Ord... tankar ... skratt o gråt...konst ... livsåskådning... musik ... böcker ... poesi ... natur... yoga... Feng Shui ... psykologi ... filosofi...djur.. familj o massa - massa annat ...

Min bilder
Namn:
Plats: Ale, Sweden

"Kanske finns där något runt hörnet, även om du ramlar på vägen dit....?"

11 mars 2006

Film e bäst på ....?



Utdrag ur "Lördag med en 5åring....??...."

-Mammaa...snälla, kan vi gå på bio idag... snälla ...kan vi väl....?
-HMMMM.... Jag vet inte ....
-SNÄLLA SNÄLLAAAA MAMMAAAA ....Jag ÄLSKAJ BIO!!!!! Snälla....?
- hmmmm.... OK, då....
-JAAAAAAAAA!!!!! Kom nu, då... kom nuuuuu, dåååååå ......

(mummel, mummel....)

- Mammaa.... kan vi köpa popcon? Och djicka....? Kan vi de mamma....Kan vi de?
-Mmmmm det gör vi
- JAAAAAA!!!!! Kom nu då..... KOM nu då....
-Nä böja bion mamma.... jag ojkaj inte vänta ...
-Snart....
-ÅÅÅhhhhh...... jag vill att den ska böja NU......

(mummel, mummel)

-Mammaaa.... e filmen slut snaat.... mamma.... e den de?
- Scchhhhhhh....
-Men MAMMA .... näj slutaj den.... mamma.....??
-Den är SNART slut!!!
-Men mamma.... kan vi inte gååååå nu, ..... mamma?
-----
- MAMMAAAA!!! Ja vill gååååå nu, mamma..... KOM nu då....
-NEJ! Vi går när filmen är slut!
-Men MAMMAA.... JAG VILL HEM .....nuuuuu......

- (&%--//#"¤%&%&/ZZ"¤%/(==? ...........)

1 Comments:

Blogger Deedee said...

Haha!Typiskt..

05 april, 2006 16:31  

Skicka en kommentar

<< Home