Jocella´s Coffeeshop...

Mitt forum för allt det Livet innehåller .... som Ord... tankar ... skratt o gråt...konst ... livsåskådning... musik ... böcker ... poesi ... natur... yoga... Feng Shui ... psykologi ... filosofi...djur.. familj o massa - massa annat ...

Min bilder
Namn:
Plats: Ale, Sweden

"Kanske finns där något runt hörnet, även om du ramlar på vägen dit....?"

24 juli 2006

Längtan...


Jag saknar en famn
att känna mig liten i
- en famn
att skratta o gråta i
- dela sina tankar o känslor i
En famn
att bara få vara i

Jag saknar en hand
att hålla i
- en hand
att smeka o vila i
som leder o stöttar o följer mig
En hand
som söker mig

Jag saknar beröring
och intimitet
- den närhet
som bara en älskad
kan ge
Jag saknar den ömhet
som finns i den blick
blott hos två
som delar
ett ögonblick....