Jocella´s Coffeeshop...

Mitt forum för allt det Livet innehåller .... som Ord... tankar ... skratt o gråt...konst ... livsåskådning... musik ... böcker ... poesi ... natur... yoga... Feng Shui ... psykologi ... filosofi...djur.. familj o massa - massa annat ...

Min bilder
Namn:
Plats: Ale, Sweden

"Kanske finns där något runt hörnet, även om du ramlar på vägen dit....?"

22 juli 2006

Kaxiga knuttar... ?


Skulle ta oss ett dopp idag,
jag, lilltjejen och lilla vovven
...
Väl på playan kom jag ihåg vad det var
jag hade glömt - vi körde rätt in i årets
stora Mc-happening här i byn....
Kände mig som ekipaget på bilden,
där vi kom rullande med min stora, lilla, lila
sak.... nåååågot malplacerade....

Japp.... det var jag, dottern....
och ca 900 knuttar....

Varav ungefär en tredjedel förvandlades från
tuffa, tatuerade, öldrickande karlakarlar
till kärleksfulla,små myspappor då de möttes
av vovvens håriga nos och busiga blick....
HON var "the babe" på den beachen.... som fick
tuffingarna att vekna... och ligga med magen i sanden
och jollra ... UNDERBART ....