Jocella´s Coffeeshop...

Mitt forum för allt det Livet innehåller .... som Ord... tankar ... skratt o gråt...konst ... livsåskådning... musik ... böcker ... poesi ... natur... yoga... Feng Shui ... psykologi ... filosofi...djur.. familj o massa - massa annat ...

Min bilder
Namn:
Plats: Ale, Sweden

"Kanske finns där något runt hörnet, även om du ramlar på vägen dit....?"

03 juli 2006

En hemlighet ......



Kan hända att det finns
en poäng
med allting detta som har hänt

Måhända att jag vet
att jag svaret inom mig
redan har känt

Kanske har jag gått o letat
efter något som jag visste
inte fanns

Eller har jag inte vetat
att svaret inte funnits
någonstans

Hur livet än kan te sig
och oavsett hur mycket
jag än vet

Kan ingen ta ifrån mig
att jag ängslas
inför livets hemlighet

För trots att trösten finns där
som en klapp, ett ord
ett leende som vet

Så bär jag på min fruktan
med ett vemod utspätt av
beslutsamhet