Jocella´s Coffeeshop...

Mitt forum för allt det Livet innehåller .... som Ord... tankar ... skratt o gråt...konst ... livsåskådning... musik ... böcker ... poesi ... natur... yoga... Feng Shui ... psykologi ... filosofi...djur.. familj o massa - massa annat ...

Min bilder
Namn:
Plats: Ale, Sweden

"Kanske finns där något runt hörnet, även om du ramlar på vägen dit....?"

09 april 2006

Stora lilla jag...

Jag har lyckats!
Jag har lyckats med att ÄNTLIGEN vara FÖRST med något!
Fr.o.m. idag - den 9 april 2006 - kan jag lägga till pionjär - till mina andra titlar .... sjukskriven, .... utbränd.... mamma....
och nu då PIONJÄR.....
Det ger onekligen en bättre klang i registret - visst gör de´....?!!

O vad? VAD? är då denna bedrift undrar du ,
ivrigt och brinnande nyfiket...
eller hur!!!???? ....

JO! Jag - JAG .... moi.... me .... minä.... har placerat SÄTILA!!!! på världskartan... JUST DET! Sätila!!!

jaaaa, iallafall på BLOGGkartan....
Stora, lilla Sätila! Välkommen till världen!!

Kolla gärna! på: Sätila